Bârlogul lui Misi
Atelier de arhitectură pentru grădiniță
Ce facem la atelier?
Ce facem la atelier?
Pe măsură ce explorăm lumea animalelor, o să înțelegem cum foarte multe din vietățile mediului natural în care trăim cu toții se aseamană mult nouă. De exemplu, lupul este considerat -doctorul pădurii,apoi, albinuța, gospodina mereu harnică, este muncitorul…..ciocănitoarea este tâmplarul pădurii, vulpea este ocrotitorul pădurii…și câte și mai câte alte meserii pe care le vom întâlni în natură.
Copiii vor studia prin joacă, împreună cu profesorul, specificul zonei studiate, ca mai apoi să construiască efectiv habitatul acela cu mânuțele lor și apoi să încheie uneori prin a observa o construcție pentru oameni similară acestui habitat.
ce aptitudini dezvoltă copilul?
ce aptitudini dezvoltă copilul?
Lucrul în echipă
Copii se grupează pe interese și abilități, învățând să lucreze ca o echipă, să negocieze și să decidă împreună.
Folosirea tuturor simțurilor
Copii lucrează cu mânuțele, uneori pășesc desculți pe materiale, toate acestea cu materiale la îndemână – pământ, paie și orice avem la dispoziție. Am pierdut asta în orașele mari unde avem parte de așa multă “educație” dar suntem lipsițiți de lucrurile cele mai elementare ale copilăriei.
Creativitatea
Atelierul îi provoacă și le stârnește imaginația dar într-un fel ordonat si coerent.
Acceptarea diversității
Copii sunt diferiti și astfel sunt și abilitățile lor. În cadrul atelierului ei invață că fiecare participă în egală măsură la realizarea obiectivului
Cine poate participa?
Cine poate participa?
Copii cu vârste între 3 și 6 ani
Când?
Când?
În cadrul activităților complementare alocate de fiecare grădiniță. Pe o perioadă de la 1 la 3 ani.
Unde?
Unde?